
GetResponse: En smart SaaS-tjänst som skalar väl med din tillväxt
av GetResponse
Smarta skalningsfunktioner gör att GetResponse är bra lämpad för små bolag som siktar på att växa.

Anton E.
Mjukvaruexpert
För vem är GetResponse rätt val?
GetResponse har ett större innehåll än många andra, och trots det har dem lyckats göra utbildningstiden rätt kort. Nej, det tar inte så kort tid att lära sig GetResponse som exempelvis Sendinblue, men UX och UI gör navigeringen förhållandevis lätt och trevlig så du stöter inte på särskilt många frustrerande stunder under utbildningens gång.
Vad är det då för innehåll som är mer utförligt byggt hos GetResponse?
Exempelvis erbjuds det 4 olika sorters A/B-test, där de flesta har 1 sort. Det finns massvis med integrationer för att förlänga funktionerna den vägen (130 st). Det finns en väl fungerande Spam Checker.
Och där finns en funktion som heter ”Perfect Timing” som optimerar klockslaget för sändning av epost… För varje individ på listan!
GetResponse har en gratisplan på upp till 500 kontakter som gör att du kan testköra verktyget i lugn och ro.
Företagsstorlek
S M L
Testperiod
JA/NEJ
Pris från
GRATIS
Support
MAIL/CHATT/TELEFON
Svårighetsgrad för inlärning
LÄTT/MEDEL/SVÅR
Språk
Engelska, Danska, Tyska, Franska, Hebreiska, Ungerska, Indonesiska, Italienska, Japanska, Koreanska, Malaysiska, Holländska, Norska, Polska, Portugisiska, Rumänska, Ryska, Spanska, Svenska, Thailändska, Turkiska, Vietnamesiska, Kinesiska (förenklat), Kinesiska (Traditionell)
Bilder från GetResponse
GetResponse har 5 prisplaner
Ingen gratisperiod
Finns gratisplan
Betalkort krävs
Essential
Obegränsat med nyhetsbrev
Grundläggande segmentering
Integrations and API
Pro
Marketing & event baserad automation
Avancerad segmentering
Försäljningskanaler
Premium
Kampanjkoder & produktrekommendationer
E-handelssegmentering
Webb-push meddelanden
MAX
Total flexibilitet, support och verktyg skräddarsydda efter dina behov
Premium expertsupport
Anpassad händelsebaserad automatisering
Anpassad rapportering
MAX2
Total flexibilitet, support och verktyg skräddarsydda efter dina behov
Individuell sändningsinfrastruktur
Dedikerad onboarding
Obegränsade konton och användare
GetResponse innehåll och funktioner
Har GetResponse de mest efterfrågade funktionerna och stöden i kategorin?
Funktioner
E-postspårning
A/B-test
Drag & drop design
Landningssidor
Färdiga templates
Epost-schemaläggning
Segmentering
300+ Integrationer
Automatiserade flöden
IT/OS
Desktop: Mac/Windows
Mobil: Android/Iphone/Ipad
Cloudbaserat
Desktop: Linux
Support
Email/Help desk
FAQs/Forum
Chatt
Telefon (premium-plan)
Webinarsträning
Videoträning
Dokumentation
Utbildning av handläggare
Frågor och svar om GetResponse
Vad används GetResponse för?
GetResponse används för att locka till sig kunder, engagera nuvarande kunder, öka onlineförsäljning mm. Med hjälp av GetResponse så kan företag öka sitt digitala fotavtryck, nå ut till sin målgrupp enklare och sälja sina produkter effektivare.
Vilka använder GetResponse främst?
Företag inom Marknadsförings- och reklambranschen är de främsta användarna av GetResponse.